Onze Housekeeping app
GoTickin is een geavanceerde op de cloud gebaseerde oplossing die de nieuwste technologie gebruikt om de gasttevredenheid te verhogen en het serviceniveau van het hotel te verbeteren. GoTickin is gekoppeld aan uw Property Management Systeem (PMS).
Met GoTickin kunt u gemakkelijk taken toewijzen en de activiteit van de medewerkers volgen. Deze handige housekeeping app biedt voor veel verschillende disciplines in het hotel voordelen. Hieronder enkele voorbeelden per discipline.
Receptie:
- Volledig uitgerust dashboard met de actuele kamerstatus voor alle kamers
- Houdt de reinigingstaken in de gaten en wijzigt de prioriteit van het schoonmaken van de kamers
- Zorgt ervoor dat gasten niet naar een kamer worden gestuurd die nog niet is schoongemaakt
- ‘Niet storen kamers’ zijn direct zichtbaar voor de receptie
Housekeeping:
- Gepersonaliseerde lijst met toegewezen kamers per medewerker
- Meldt ‘realtime’ technisch probleem aan de Technische Dienst, met indien nodig een beschrijving en foto
- Geeft een volledig en up-to-date beeld van de voortgang van de schoonmaak
- Chatmogelijkheden met de receptie, hierdoor worden de vele telefoontjes vermeden
Onderhoud:
- Directe melding van binnenkomende technische problemen
- Materialen en afwerking worden nauwkeurig berekend
- Gedetailleerde rapporten van al uitgevoerde onderhoudstaken en gerapporteerde fouten in realtime
Kortom de GoTickin app zorgt voor een groot gemak tijdens de werkzaamheden in het hotel.